26   جاذبه ی گردشگری مجانی دبی ( قسمت اول)




 

 

 

 

 

 

26  جاذبه ی گردشگری مجانی دبی ( قسمت اول)

 

 

یکی از احساسات خوشایند آدمیزاد هنگامی است که خدماتی را بدون پول خرج کردن دریافت می کنیم. بلیط رایگان، غذای رایگان، سفر رایگان و غیره. اما دبی چطور؟ آیا سفر به امارات هم می تواند رایگان باشد؟ در حالت عادی خیر! اکثر ما دبی را به عنوان مکانی برای پول خرج کردن می شناسیم. تا حدودی درست است ما مطلق نیست. این بستگی به نگاه ما از مقصد دارد. می توانیم به دبی سفر کنیم اما به قصد ماجراجویی، نه در حسرت اینکه چرا کیف برند شانل را نتوانستم بخرم! 26 جاذبه ی گردشگری مجانی دبی را برای شما پیدا کردیم. تا آخر این مقاله ی ارزشمند از سام سیر با ما همراه باشید.

 

 

 

بازدید رایگان از فرهنگ و میراث امارات

 

در اینجا با صنایع دستی دبی و نمایش مروارید های غلتان در دستان غواصان مواجه خواهید شد. این مجموعه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 10 شب و جمعه ها 3:30 ظهر تا 10 شب باز است.

 

 

موزه ی شتر

 

این حیوان بردبار صحرا، عجیب با مردمان عرب خو گرفته است. آشنایی با این موضوع، آناتومی بدن شتر و مسابقه ی شترها تمام آن چیزی است که این موزه برای شما خواهد داشت. این مکان از یکشنبه تا پنجشنبه بین ساعات 8 صبح تا 2 بعد از ظهر باز است.

 

 

 

 

 

کلاس های رایگان یوگا

 

شاید یکی از بهترین تفریحات تمرکز بر جسم و ذهن در یک دورهمی بی نظیر باشد. یوگا مجانی همه روزه در ساعات 5: 30 تا 6: 30 صبح و 6:30 تا 7: 30 عصر برگزار می شود. نهر دیره Deira Creek، نهر باردوبی Burdubai Creek ، پارک زابیل  Zabeel Park، پارک JLT و  Internet City        مکان های انجام یوگا هستند.

 

 

 

 

 

 

تماشای فیلم زیر آسمان پر ستاره

 

عصرهای یکشنبه درست ساعت 8:30 در بالای مجموعه وافی فیلم نشان می دهند. تماشاچی ها دراز می کشند و در فضای باز با هم فیلم نگاه می کنند. این هم هیجان رایگان خودش را دارد!

 

 

 

 

 

تور امارات در این لینک

 

 

آکواریوم دبی مال

 

چرا 70 درهم برای بازدید از این آکواریوم هزینه کنید در حالیکه بدون پول خرج کردن می توانید این مجموعه آبزیان را از بیرون تماشا کنید. ضمنا همه روزه و 24 ساعته باز است.

 

 

 

 

 

رقص فواره های بی قرار

 

در محوطه ی روباز مجموعه دبی مال می توانید شاهد هنرنمایی فواره و بازی نور باشید. هر سی دقیقه یکبار به مدت 3 الی 4 دقیقه نمایش اجرا می شود.

 

 

 

 

 

خرید بلیط دبی در سام سیر

 

 

 

ریلکس رایگان در ساحل جمیرا

 

پیاده روی لب آب، پیک نیک زیر سایه بان، شنا و امکانات بازی برای کودکان در ساحل مشهور جمیرا بدون پرداخت حتی یک درهم امکان پذیر است! از این بهتر نمی شود! از ساعت 7 صبح تا 10 شب دریا شما را به سوی خود فرا می خواند.

 

 

 

 

 

پرسه زدن در سوق/ بازار سنتی

 

در این نقطه ی اصیل دبی یعنی منطقه ی دیره چیزهایی جالبی برای دیدن وجود دارد. طلا فروشی های قدیم، ادویه فروشی، بوی کندر و شال های پشمینه با اصوات بومیان امارات یکی از بهترین های 26 جاذبه ی گردشگری رایگان دبی است! البته فقط تماشای بازار سنتی مجانی است...

 

 

به مقاله ی 26 جاذبه ی گردشگری مجانی دبی ( قسمت اول) بروید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو